Szkolenie z komunikacji dla wolontariuszy poradni

Post date: Nov 8, 2017 8:42:05 PM

https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.okti.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F09%2Fpicture69.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.okti.pl%2Ftag%2Fbariery-komunikacyjne&docid=42KSLhEOTugvqM&tbnid=1S13r0wMaKCHLM%3A&vet=10ahUKEwjP9aWI6q_XAhUjK8AKHeoWBm8QMwgmKAAwAA..i&w=800&h=550&bih=510&biw=1094&q=komunikacja&ved=0ahUKEwjP9aWI6q_XAhUjK8AKHeoWBm8QMwgmKAAwAA&iact=mrc&uact=8

W weekend 18 i 19 listopada odbędzie się szkolenie z komunikacji z Klientem. Takie szkolenie jest obowiązkowe dla wolontariuszy rozpoczynających pracę w poradni prawnej. W miarę wolnych miejsc będziemy także zapraszać wolontariuszy o dłuższym stażu w Fundacji. Będziemy ćwiczyć nasze umiejętności uważnego słuchania, prowadzenia rozmowy, aby jeszcze lepiej pomagać na co dzień.

Aby zapisać się na szkolenie należy wypełnić formularz - link do formularza zapisów można znaleźć w cotygodniowym newsletterze Fundacji.